PAYPAL FOR DONATIONS - TFKIBTS@ABV.BG

11 май 2012

ЛЮБОВНИ ПИСМА ОТ ГЕПИ ФОРУМИТЕ 2

1. Здравей Аз съм мъж на 36 от .....93 кг,оформен,неженен и мускулест .Харесвам по възрастни и опитни жени независимо от това дали са слаби или дебели.За мен е важно да се харесват такива каквито са и да са освободени . В секса ми доставя истинско удоволствие да усещам удоволствието и блаженството на партниьорката си,да я чувам как стене докато усещам вкусът на устните и отдолу и отгоре.Полудявам от срамни устни и харесвам да ги сму4а ,и да усещам вкусът на партниорката си отдолу. Когато жената свършва пулсациите и свиванията на вагината и карат членът ми да я иска още и още.Харесвам да целувам тялото и ануса на жената .Харесвам бавният и продължителен секс с игра и предизвикателства.Имам голям и добре оформен пенис с хубава глава,и е доста ненаситен. Ако се интересуваш ще ти пратя снимки ,но явно както и ти разчитам на конфиденциалност.Нека знаем само ние ,нали ние ще се радваме на това което може да последва. .....

2.  Qde6 li parjeni 4u6ki sas bobena salata.........?

3. Момче пише на момиче в Гепито - "за теб съм готов да духам на момче".


5. Има много начини да докараш една жена до оргазъм, но по важното е той да е пълноценен, непрекъснат и защо не, да е повече от един! Аз съм се научил на едно и не се постига трудно. Първо си поставям за цел винаги да не свършвам преди нея. Не че не бих повторил, но това е най важното.

Да се научиш да правиш секс, свършвайки само веднъж, но след като си я докарал до нялколко хубави оргазма. Това е лесно. Не приемам секса като задължение или бройка- голяма грешка. Хубавият секс означава да дадеш от себе си за да получиш и ти. Наблюдавам жените кога и как им е най хубаво и действам с интелект! Не с количество.

Технически има един много интересен начин да те подлудя. Това е в началото на любовната игра. Целувам те, галя те навсякъде и съм нежен. Внезапно променям играта и те връзвам например. И пак съм нежен като си вързана. Жените си мечтаят за това, въпреки че никога не ми го споделят или позволяват току тъй. После си играя с език върху клитора ти, като едновременно с това прониквам с едно, после и с две пръстчета в теб и леко масажирам предната част на влагалището ти, точно там където усещаш леко набъбване. Това е и нервния сплит от възли наричан Г точка. Намира се на две трети, приблизително от предната част от входа на влагалището. Ще го научим като се наблюдаваме. Едновременното масажиране с език върху клитора ти и с пръсти на Г- точката ще те накра да подлудееш. Няма да ти позволя да свършиш така а когато усетя че не издържаш ще ти го вкарам целия. Без да се бавя. Друг път ще ти позволя да свършиш и после ще те чукам. Така ще свикнеш да свършва на всеки три минути и ще получаваш многобройни оргазами. Винаги водя в играта на секс, дори и инициативата да е твоя и да съм отдолу.

Няма коментари:

ИНТЕРЕСНО