PAYPAL FOR DONATIONS - TFKIBTS@ABV.BG

12 април 2024

В странен случай на внезапна карма, изнасилвач се превърна от хищник в плячка, когато се опита да изнасили жена и беше изненадан от друг изнасилвач, който след това го изнасили.

 

Джеймс Престън, 51-годишен мъж, се опита да изнасили неидентифицирана жена в Аляска около 1 сутринта вчера. Той я завежда в уединено място и преди да успее да започне, на сцената се появи друг мъж, Бърнард Джоунс.

„Първоначално вярвах, че той ще ми помогне да я изнасиля. И аз му казах да дойде да ми помогне, а той мълчеше, само ме гледаше със странен поглед. „разказва Престън на нашия репортер Гари Кокбърн. И продължава: „Тогава той ме нападна и ми каза да я пусна. Това, което се случи след това, беше буквално болка в задника.

Непознатата жена се обадила на полицията веднага щом могла и двамата биват арестувани и обвинени в изнасилване, въпреки че някои хора твърдят, че Джоунс не е трябвало да бъде арестуван, защото е бил герой.

„Просто се надявам да ни поставят в една килия“, каза Джоунс.


Няма коментари:

ИНТЕРЕСНО